Perhaps a raincheck?

Jag och Emma åker inte till Joel i kväll, klockan blev för mycket och Emma är supertrött och ja, det kändes inte som bästa dagen tyvärr. En annan gång säg! I och för sig tror jag Joel är lite sur nu, höhö, men jag kan faktiskt inte rå för att han "inte har batteri" i sin mobil och inte kan svara på mina sms och allt sånt. Så ja, en annan gång som sagt ;) Dessutom har Emma sovmorgon i morgon och eftersom jag inte har det, så kändes det bara skitjobbigt. Orka kliva upp när hon ligger kvar och sussar i sängen då ;) Icke!
    I dag kom jag hem vid tre och jag har inte gjort ett jota sedan dess. Har bara suttit här. Gick och tittade på Glamour ett tag, åt och sedan satte jag mig här igen. Känner att jag förmodligen kommer sitta här hela kvällen, vilket jag egentligen inte får. Men who cares? Jag tror i alla fall att Ammis vill prata med mig så!
    På tal om Ammis så tog hon skoterkörkort i dag, hur duktigt är inte det då? :D Hon är så himla begåvad min tjej! Till skillnad från mig som bangade att ta skoterkortet för att jag knappt kände någon på kursen och tyckte det var pinsamt. Synd att björnunga tog det så tidigt för annars hade jag kunnat ta det med dem :) Men nu har hur som helst min favorit tagit det och jag är superstolt! Och du Ammis? I'm here for you always, you know you can make it ♥
    I morgon slutar jag efter idrotten, dvs 10:45, så jag tänker åka hem med bussen som går 11:00! Bara jag som tycker att det låter helt underbart eller? Vet dock inte om jag kommer hinna duscha efter idrotten, haha, fräscht! Men ja, det låter vi tiden utvisa. Men ängsla er icke mina vänner! Om jag så blir tvungen att springa till bussen i bara idrottskläderna, så ger jag mitt ord på att jag duschar då jag kommer hem ;)
    Men om man skulle ta och avrunda kanske. Ha en trevlig kväll, hejsvejs!



Sofie.


Kommentarer
Postat av: ammis

sa jag att jag älskar dig eller? <3<3<3

2009-02-17 @ 20:47:49
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: ja, jag tror du har nämnt det någon gång :D right back at you! <3<3

2009-02-17 @ 21:29:18
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0