Utlovat glöggmys på intågande

Mamma kom nyss in och frågade om jag ville ta glöggmyset framför Halv åtta hos mig, och det tyckte jag lät alldeles förträffligt. Åh, äntligen lite jul-anda! Måste dock jobba lite på mamma, för hon vägrar av någon dunkel anledning att sätta upp ljusstakar/stjärnor i fönstren i TV-rummet? WHY?! Jag förstår inte grejen med det. Det är ju där vi hänger mest, så av vilken anledning ska det se ut som att det är vilken tid på året som helst? Dumt, otroligt dumt. Ska jobba på det som sagt.
    Men ja, glöggmyset då. Jag ska gå och duscha nu tänkte jag, och sedan ska jag bunkra upp med pepparkakor och ädelost och russin och allt som hör till! Glöggen får mamsen fixa, jag känner att jag inte är så himla hemma på det där området. Så jag står för det som inte har med spisar att göra ;) (och jag vet att Micke kommer komma med någon kommentar angående mina tekniska talanger nu, haha)
    Så ja, dusch var det. Jag kanske kommer med någon dålig bild sedan om det visar sig att myset ser mysigt ut, haha. Hoppas alla har en trevlig tisdag! Det har jag :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Va!? Du är ju så teknisk(HAHA!), varför skulle jag komma med något taskigt nu. Kolla andra kommentaren i förra inlägget. Ni får ha en mysig kväll och ja ska ut och frysa nu.

2009-12-01 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0