Oreo!

Jag sitter här och äter Oreos tillsammans med ett stort glas mjölk. Ni vet såna kakor som de alltid äter på Vänner? Nähä, det vet ni inte, nä? Men de ser ut såhär i alla fall:


Dessa ska då alltså helst avjnutas med ett glas kall mjölk som ni kan se på övre bilden. Men de funkar absolut lika bra utan!
    Första gången jag såg de här kakorna i Vänner var då Ross och Rachel delar på en kvällen då de nyss träffats. Sedan äter Ross även en då de andra i gänget tvingat honom att smaka på bröstmjölk, haha! Jag veeet, jag vet, jag är världens största nörd. Men jag gillar det, och det är ju huvudsaken.
    Helt otroligt goda är de i alla fall, så ni borde prova dem! Om ni tycker om choklad så klart, annars suger de förmodligen. Och eftersom jag fullkomligt ääälskar choklad, så är jag helt såld ;)

Det var det jag hade att säga för stunden :D Adjöööken, fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0