Myskväll all by myself?

Ja gud vad jag känner mig mysgosig, haha. Kan man känna sig så då man inte har någon att mysgosa med? Tydligen. Men ja, vad kan jag säga, det måste ju betyda att jag tycker om mig själv bara. Och det är väl positivt? Det är i alla fall vad jag hört ;)
    Nej men allvarligt nu, jag är supersugen på att se någon film i kväll. Funderar på att ta hem den där Pay it forward, antingen den eller I am Sam. Sånna där söta gripande filmer, låter som något jag är sugen på i kväll. Med en skål chips och ett glas trocadero. Har i och för sig ätit sånt hela dagen, satt förut och käkade ostkrokar och drack troca medans jag tittade på vänner, men jag förtjänade en sån dag, sådeså!
    Gårkvällen blev jäkligt rolig måste jag säga, om än lite kort med tanke på vår värdelösa planering. Och ja, jag vet egentligen inte varför jag hade kul heller för jag träffade typ inga människor. Men var nog sällskapet. Christine och Emma gjorde min kväll minsann!
    Förresten, hade lovat Cicco att hon skulle få ett helt inlägg för sig själv, men du får nöja dig med ett helt stycka plumsan! För hon var faktiskt också världens snällaste igår som åkte ända till Bjärtrå bara för att hämta mig och allt. Och sedan för att hon lät mig och Emma sitta hemma hos henne och förfesta ;) Utan henne hade det ju inte blivit någon kväll, inte sant? Så tack för det Christine Carlsson! 
   
Tyvärr har jag inga bilder från igår så ni får helt enkelt använda er fantasi ;) Fick syn på någon rackare på facebook där jag såg allt annat än frisk ut, men annars så. Haha ni kan ju faktiskt få se den, jag är inte den som är den.



Ja, kommentarer är väl överflödiga, haha.
Det där var på efterfesten förresten ;)


Men men, ta hem film var det ja! Vi ska äta spagetti med typ tonfisk i dag? Hur konstig låter inte den maträtten på en skala då. Fast jag har för mig att den är rätt hyfsad ändå, har ätit det någon gång förut.
    Shit nu tog det stopp, så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Raki!

åhååå, nu vart jag jätte glad! :D

plus att jag älskar min hållning på bilden! hahaha

2009-12-20 @ 17:26:29
Postat av: Sofie

Haha jag tänkte också på hållningen lite, du ser så manlig ut! Du ser lite ut som en Raki :D

2009-12-20 @ 17:56:25
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0