Lite finare (onyttigare) kvällsfika


Jag är medveten om att mitt kaffe ser ut som o'boy, men det ÄR kaffe. Om än liten mer mjölk och socker möjligtvis ;) Haha, nej men allvarligt. Det är kaffe, med lite mjölk och lite socker. Sådeså. I bakgrunden kan ni även se "blomman" jag köpte till mamma i fredags. Det står en liten tomte där med, juligare kan det väl knappast bli. 
    Nu har jag äntligen slängt in en tvätt i tvättmaskinen, how good am I? Så nu kanske jag kommer ha något plagg att ha med mig till huvudstaden i alla fall. Magda kommer snart med den där koftan (eller vad man nu ska kalla det!) om hon har kommit ihåg det också. Hoppas verkligen det ser bra ut med resten av kläderna jag tänkt ha. Annars får jag helt enkelt gå näck på idolfinalen :) Haha, det där skämtet blir ju verkligen aldrig tråkigt!
    Förresten har jag funderat på vad fasen jag ska ta med för jacka. Pratade med Örjan (Jajaja, jag vet att han egentligen heter Niklas, men det blir bara mycket roligare med Örjan) i dag och han sa att han inte brukar ha en så himla varm jacka. Men vad fasen, jag har bara antingen peak-jackan som är aaasvarm, eller skinnjackan som inte är ens lite varm! Haha. Eller jag har ju min kappa också, men den känns lite halvdryg. Jag får helt enkelt fråga Magdalena Björn, hon brukar ha svar på det mesta.
    Hm, vad mer? Jo, jag har just insett att jag kommer måsta åka klockan sex i morgon för att jag ska åka med mamma till jobbet. Känns lite sådär, med tanke på att jag börjar klockan åtta. Men jag får göra som vanligt, att jag går och lägger mig en stund då jag kommer dit. Och så kan jag ju äta frukost där om jag känner att jag behöver det :)

Nej men det var väl allt jag hade på hjärtat för i kväll! Tror jag i alla fall. Rätt vad det är så återkommer jag väl typ vid tre i natt för att jag inte gått och lagt mig än, haha. Låter inte alltför otroligt med tanke på hur mycket kaffe jag hällt i mig nu! Godnatt :D

PS. Jag har hunnit med ett fantastiskt roligt samtal med min lillasyster i kväll också! Visserligen rubbade det samtalet helt och hållet hennes syn på mig för all framtid, men det får vi ta antar jag. Hon är superduper i alla fall! <3 DS.


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, koling<3

love!

2009-12-09 @ 15:04:29
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0