Laughing out loud, big time

Hahaha alltså herregud, nu har jag suttit och asgarvat i princip konstant i närmare en timme. Hittade en sida någonstans, minns inte var. Kan det ha varit i Blondinbellas pojkväns kommentarer? Haha, ja, hur som helst så är det så sjuuukt roligt. Det är en massa sms som folk skickat fel. Måste vara den roligaste läsningen jag haft på länge. Snälla gå in och läs, jag lovar att ni kommer få er ett gott skratt!

http://www.felsms.com/ (länken öppnas i ett nytt fönster)

Ett litet smakprov:
Till: Ny kille
Sms: Pinsamt så jag dör. Vi käkade tacos i går. Blev dålig i magen men höll mig hela kvällen och natten. Nästan. Smög upp i natt och gick på toan sen blev det stopp. Allt bara flöt om kring. Jag skäms ihjäl. Vad skall jag göra. Jag bara smet därifrån. Kram / Jossan
Svar: Jo tack jag märkte det. Inte bara pinsamt av dig utan snuskigt att inte ta hand om det själv.

Förklaring: Ni förstår vad som hände genom mitt skickade sms. Jag skäms fortfarande för det. Vi har inte hörts mer sen dess. Nästan ett år.
Jag var jätte kär men det sket sig kan man säga. Smset var menat till min bästa vän.



Men nu blir det sängen, godnatt!


Ps. Klarar heller egentligen inte av att ha de där särskrivningarna i min blogg, men det var ju bara störtjäkla roligt, hahaha Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0