Hej, mitt vinterland, nu är jag här

Ååh, jag vaknade till en av världens vackraste syner i morse. Det finns nog ingenting jag tycker är vackrare än utsikten från mitt hus då utsidan är täckt av ett tunt litet snötäcke. Lägdornas räfflingar syns så tydligt i snön då solen ligger på och får dem att glittra, och strinneberget tycks glöda. Jag tänker lägga in bilder som jag tog med min mobil, men dessa gör inte vyerna rättvisa över huvud taget. Men jag vill ändå att ni ska få en smakbit.



 


Ja, som sagt, mobilbilder. Vad fasen då! Det är ingen freaking systemkamera jag kräver här, ge mig en vanlig jävla digitalkamera bara! Haha. Men men, jag får helt enkelt nöja mig med att lägga ut fula mobilbilder här tills jag får fingrarna ur och köper mig en vanlig jävla digitalkamera ;)
    Sedan jag klev upp har jag bara suttit här i soffan och tittat på tv. En tyyypisk ledig dag för fröken Stattin måste jag säga. Lite frukost har jag fått i mig också. Snart börjar Glamour och enligt mamma var det värsta spännande igår så jag måste titta på det. Haha! Nej jag vet, det är inte ett sunt beteende, men så är det.
    Oj, Glamour börjar visst typ nu! Så adjöken.

Kommentarer
Postat av: Micke

Ni har de bra mycket finare där uppe än vad vi har det här. Och att du ser på Glamour när du är ledig är bara för mycket ^^

2009-12-01 @ 15:29:50
Postat av: Sofie

Ja nog är det fint alltid :) Haha ja, fast det faktum att du på dina lediga stunder alltid kikar in här tycker jag är lite oroande också ;) SÅ rolig är den minsann inte! :D

2009-12-01 @ 19:00:28
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Ärligt så har jag verkligen inget att göra alls på min lediga tid mitt i veckan... Ser på en massa film och mår dåligt, såklart att man tittar in här ofta om man är ledig. För det är inget annat intressant att göra. Känner mig lite patetisk men så är det. Sen atm så mår man inge vidare så man vill få upp ett litet leende, eller fly bort lite ibland så man kollar vad du gjort.

2009-12-01 @ 19:04:43
Postat av: Micke

Sen att jag är här inne ofta tror ja bara att du tycker om ;P

2009-12-01 @ 19:56:20
Postat av: Sofie

Ja okej då, om det är så att jag får dig på bättre humör så får du titta in så ofta du vill :D

2009-12-01 @ 22:03:13
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0