Härlig dag

Jag har varit på strålande humör i dag, verkligen hela dagen! Gått runt och sjungit. Jag har varit en sån typ som alla innerst inne irriterar sig på, det är kul! Trots att jag har varit verkligen värdelös i kassan, har gjort så jäkla mycket fel hela tiden. Ingenting har kunnat fläcka mitt humör :)
    Är klar med alla julklappar nu också. Köpte till björns, tror nästan Magda blev lite förbannad! Haha. Men så kan det gå :) Var inget jag gjorde för att typ ställa mig in, utan för att jag ville och kände att jag hade råd. Väntar mig ingenting tillbaka. Sedan köpte jag en supermysig grej till Emlan! Ammis, du vet en sån som du köpte till din mamma? En sån, typ. Och så vet jag hur jag ska lösa Dannys julklapp nu med. Han hade ju önskat sig en mössa, men fanns ingen bra på intersport (ska det särskrivas?). Men det löser vi i alla fall! Hann även med att reklamera min ögonbrynsskugga på Anybody som mystiskt spruckit och gått söndar så nästan halva försvann. Så jag fick en ny sådan :) Snällt!
    Nu sitter jag i alla fall här och är jääättetrött, blev inte så mycket sömn i natt. Att jag orkade upp över huvud taget är ju verkligen ett mysterium. Och åkte buss gjorde jag också, skolbussen. Nostalgi! Blev lite tokigt i hjörnkontoret då inte en fiol-Emmeli stod och väntade på bussen där i snörusket bara. Men jag lär få åka den där bussen fler gånger så det är nog bara att vänja sig :)
    Åh, måste få säga att jag är så jäkla lättad i dag också. Har varit så sjukt orolig hela dagen över pappa, för han trodde att han hade fått en till blodpropp i ögat. Han har haft två tidigare, då han riskerat att bli blind. Men det visade sig bara vara en ytlig blödning som inte är farlig alls. Så skööönt! Lillpappisen då.
    Jaja, nu tror jag faktiskt jag ska gå och lägga mig en stund. Känner att jag behöver det. Hoppas alla andra haft en lika bra dag som jag :) I kväll är det bondeeeeeefinal! Wihooo. Kärlek till Thilde och Stefan.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du kanske känner fler.. om inte, så trevlig tanke! :) Jag kan ju stå där i snörusket om det känns bättre? Eller jag kanske inte kan det förresten... :/

2009-12-16 @ 17:23:33
Postat av: Sofie

Känner inte sådär supermånga fiol-Emmeli:ar ;) Men ja, det skulle i sådant fall vara trevligt om du stod där på fredag :) men då är det ett måste med fiolen på axeln! helst håret i hästsvans också :D

2009-12-16 @ 18:52:27
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Emmeli

... jag fattade ingenting när jag var in tidigare... tror aldrig jag varit inne på ett blogginlägg så många gånger som det här :P inte ens blondinbellas! hah! (tidigare när jag kollade så var det borta nämligen, skit samma!:P)

Skulle gärna stå där med håret i hästsvans och fiolen på axenln, men vi har avslutning med skolan då, och det vill jag nog inte missa för en massa snörusk! ;)

2009-12-16 @ 22:27:27
Postat av: Sofie

Haha, skit samma! Ja nä men jag kan väl kanske ha förståelse för att du väljer en avslutning i stället för en kall morgon i snörusk då ;) På tal om blondinbella skulle jag fett kunna diskutera henne med dig nu som du ville att vi skulle göra förra året då jag inte var så insatt! Heeeelt insatt nu :D

2009-12-16 @ 22:48:30
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jamen visst förstår du!

Haha, ja alltså grejen är den att det är värre än någonsin för mig nu... Sofie, säg inte det här till nån, men jag har till och med försökt vinna nå himla sladdrig klänning som hon hade ute förra veckan :'D Jag vet, det är patetiskt.

2009-12-16 @ 22:58:53
Postat av: Sofie

AAAAAAAHAHAHAHAHAHA! Alltså herregud, jag verkligen dog nu, stendog. Hahahahhahahaha, jag vet precis vilken klänning du menar :D Den röda eller den svarta? Jag gissar på den röda, hahahah. Åh herregud, you haven't changed a bit! :D (vilket är positivt, ska väl tilläggas)

2009-12-17 @ 00:15:20
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag ville faktiskt ha den svarta, lite omväxkling i färgskalan, ehhehe :S :P haha, trevligt med glada människor!haha! Godnatt :)

2009-12-17 @ 00:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0