Dumma tjej!

Ja, jag pratar om dig, Elin. Hålla mig vaken såhär på nätterna då jag ska upp tidigt dagen därpå. Du tar minsann ingen som helst hänsyn till andra människor! Ojojoj, vad skulle min mamma säga om hon visste att jag var vaken nu? Eller hon kanske redan vet det i och för sig, hon påstår att hon sover så dåligt om nätterna så man tycker ju att hon torde ha hört mig då jag satt i köket med datorn.
    Jag har i alla fall pratat med Elin jättelänge i kväll igen, känns som att vi har ganska lika åsikter om det mesta. Detta leder till att man får en del att prata om! Haha, minst sagt. Men jag klagar inte :)
    I morgon ska jag jobba från sju till halv fem, paaain! Önskar att jag fick sova, trots att jag sovit hela helgen känner jag mig ändå så sjukt trött. Otroligt många påfrestningar har min lilla hjärna fått utstå ändå tycks det.
    Men herregud vad trött jag blev helt plötsligt. Ögonen håller på att trilla igen på mig, vart kom det ifrån liksom? Alldeles nyss satt jag och levde mig in i värsta berättelsen om mitt forna jag! Men så kan det gå. Nu blir det tandborstning och sedan sussa. Godnatt mina älskade läsare, you know you love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0