Vilken jäkla dag!

Vädret är ju helt galet underbart. Så det var minsann tur att jag höll tummarna igår! Jag vaknade vid tio i dag och klev upp för att göra mig i ordning för solen. Men Emlan hade tagit solstolen så jag fick sätta mig på marken med alla myror ;) (såg visserligen inte till några myror i dag men de brukar finnas där). När jag äntligen fick solstolen, då Emlan gick in för att göra sig redo för jobbet, började jag bli supersugen på godis. Så det blev jag som åkte med henne in till Kramfors i stället för pappa. Träffade mamma en stund, gick och handlade och åkte sedan hem igen.
    Då jag kom hem satte jag mig ute direkt igen men det är så jäkla varmt så det nästan bara är jobbigt att vara ute då man inte är i närheten av något vatten. Alltså att bada i, menar jag då, vatten finns ju annars i kran! Som mamma skulle ha sagt. Jag har hur som helst bara suttit och läst, vilket är ett himla bra tidsfördriv när man solar. Är ju hur tråkigt som helst att bara sitta rakt upp och ner annars.
    Jag och pappa ska i alla fall äta god mat i dag. Egentligen skulle Daniel vara med men då fick han för sig att han skulle ut till Nora i stället och vara med grabbarna där, så jag och Emelie får hämta honom i kväll/ i natt.
    Jaja, vilket sjukt ointressant inlägg det här blev. Eller jag menar såklart inte att mina inlägg brukar vara särskilt mycket mer intressanta. Men då till och med jag blir så uttråkad av det jag skriver att jag bara har lust att sluta helt tvärt så är det illa.
    Därför tänker jag i stället gå och ta mig en dusch nu och sedan kanske börja med salladen till maten medans pappa vilar. Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk! Adiós.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0