Skitgubbe!

I morgon jobbar jag till tre, och därefter har jag "semester" i hela sex dagar. Haha! Dock ska Magda börja jobba hos mig nu så det känns hur bra som helst! Äntligen kommer jag inte vara ensam med alla tanter längre. Men ja, jag tycker faktiskt att jag förtjänar lite ledigt efter att ha jobbat i nästan nio veckor i sträck.
    Dagen har hur som helst inte gått så himla långsamt som jag trodde att den skulle göra. Somnade tjugo minuter på lunchen så det var skönt, kände mig rätt utvilad då till resten av kvällen. Sedan kom så klart skitgubben och handlade av mig och jag ville dö. Har aldrig varit med om en människa som luktat så fruktansvärt äckligt. Alltså han har som en lukt-area på nio kvadratmeter. Och han måste ju veta att han luktar så sjukt mycket skit, så jag är helt säker på att han bara jävlas med oss! Först går han runt i butiken och sprider sin jävla lukt bland alla hyllor, sedan ställer han sig vid tidningarna och läser aslänge (så att alla som kommer in också vill dö). Sedan kommer han till kassan, där han ska stå och lägga fram alla småmynt han har för att jämna upp, sedan fram med alla pantkvitton och kuponger och premiecheckar och allt vad fan han har samlat på sig. Och när han är klar med detta, går han och börjar långsamt packa i sina påsar, han har oftast tre-fyra stycken så att det ska ta extra lång tid att öppna alla. Sedan kontrollerar han kvittot noggrant, säkert minst tre gånger. Då han känner sig nöjd med det går han tillbaka med vagnen, och där står han i ytterligare kanske tio minuter och grejar på. Samma ritual varje gång. Jag har nästan lust att säga åt honom, eller fråga honom om han verkligen inte vet om att han luktar skit. Men skulle aldrig våga, tyvärr.
    Jaja, nog om skitgubben. Var bara tvungen att få ut all min ilska och frustration. Så nu är det ur världen :) Tills nästa gång han kommer och handlar av mig, puuh... Hur som helst så ska jag ta och runda av nu. Jag har egentligen ingenting annat att göra men jag måste försöka hitta någon som kan skjutsa hem mig i morgon då jag slutar klockan tre. Annars kommer jag få sitta och vänta på en buss som går två och en halv timme senare, vilket känns helt galet apdrygt. Så ja, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0