Night time

Det var egentligen tänkt att jag skulle ligga och sova så sött nu men det vill sig inte riktigt. För många tankar som virvlar runt antar jag. Men det får bli en liten tidsfördrivande lista before sleep i stället då.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Dennis
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Jag drömde obehagligt vet jag
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Försökte sova
Det sista du sa högt? Hejdeu (som betydde hejdå)
Det senaste någon sa till dig? Hejdeu Sofie.
Vad har du druckit idag? Haha, trocadero och Coca-Cola!
Vad var det senaste du åt? Popcorn
Vad var det senaste du köpte? I klädväg en tröja på H&M, annars en Cola.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är grå,
Vad är det för väder hos dig nu? Jag har ingen aning om vad det är nu, men tidigare var det molnigt och lite sådär halvkyligt.
Godaste glassen? Twister (Spirello)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, det gör jag nog inte.
Sover du tungt? Ja, om jag sover med någon.
Drömmer du mardrömmar? Lite samma där, oftast bara då jag sover ensam.
Trivs du med ditt jobb? Nja, men det är ett helt acceptabelt jobb.
Favoritklädsel? Leggings och någon lite längre topp.
Favoritlåt just nu? Dear God - Avenged Sevenfold
Vad ser du om du tittar till höger? Min garderob och mitt nattygsbord.
Vad ska du göra härnäst? Förhoppningsvis få mig lite sömn.
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Trött, mest.
Favoritgodis? Hm, tycker nog om det mesta förutom lakrits och supersura godisar.
Kläder just nu? Jeans och en vit gina-tisha.
Sommarplaner? Lite tidigt att planera redan kan man tycka ;)
Hur många kuddar sover du med? Jag sover med två, men har fyra i sängen.
Morgon- eller nattmänniska? Helt klart nattmänniska.
Vad är viktigast för dig? Oj. Jag tror nog att min storebror är viktigast för mig.
Är du kittlig? Sjukligt jäkla kittlig.
Snarkar du? Jag vet inte, men jag tror nog att jag gör det.
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? Spindlar utan tvekan.
Stökigt eller välstädat? Trivs såklart bäst då det är städat, men det går inte att undvike att mitt rum ändå är ett ständigt bombnedslag.
Vad längtar du mest efter just nu? Jag vet inte, att få slappna av igen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0