Män som hatar kvinnor

Åh, jösses. Jag måste bara skriva en rad eller två om den där jäkla filmen. Så otroligt bra! Sjukt bra historia och otroliga skådespelare. Och Michael Nyqvist får verkligen mitt hjärta att slå några extra slag, haha. Han är sådär, fulsexig liksom. Grrrr! Men hur som helst, blir sjukt sugen på att läsa böckerna nu. Ska bara försöka få tag i dem på något vis, men det löser sig säkert. Om inte annat får jag väl köpa dem ;)
    Hm, men men... Om lite mer än sex timmar börjar jag jobba. Jobbar dock bara till ett så det känns ganska okej. Jag vet inte riktigt vad det är jag ska göra där så tidigt, men jag har för mig att mamma sa något om att jag ska vara i frysen. Haha, fy fasen, längtar inte. Jag hatar att vara i frysen på morgonen då jag redan fryser. Men det går säkert bra.
    En liten nackdel för mig just nu är att jag inte är ett dugg trött, då jag somnade på soffan i en och en halvtimme mellan åtta och halv tio. Haha! Så himla typiskt mig. Tror faktiskt att jag ska börja kalla soffan för min säng, för jag tillbringar då jäkligt mycket mer sovande tid i den här soffan än vad jag gör i min säng. Åtminstone känns det som det.
    Jaja, det var väl det lilla jag hade på hjärtat för tillfället. Nu hade jag tänkt återgå till att drömma mig bort till mitt och Mickes liv tillsammans ;) Så godnatt, världen! (Skojar bara, jag menar så klart Kramfors.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0