Kvällen som aldrig tar slut

Gud, vad hemskt det här är! Det är så sjukt tråkigt att inte ha något att läsa då jag inte gjort annat än läst i typ tre veckors tid nu, med vissa undantag förstås. Men jag funderar redan på vad jag ska läsa härnäst. Jag har förvisso redan en bok som jag köpte långt innan jag fastnade i hela den här twilight-hysterin. Men den känns plötsligt inte så lockande längre. Väninnan tror jag den heter, av Denise Rudberg om jag inte minns helt fel. En Chick-lit såklart. Men ja, jag funderar ändå på att börja om på Harry Potter. Nu då jag har alla böcker. Men är rädd att krocka med Ammisen då, så vi får helt enkelt se vad som händer :)
    I morgon efter jobbet ska jag följa med Björns till Sundsvall. Eller a, till IKEA rättare sagt. Malin ska dit och kika efter lite saker tills då hon flyttar. Åh, vad spännande det är! Men jag tänkte i alla fall passa på att ta en tur på Birsta samtidigt. Har inte köpt nya kläder sedan i maj någon gång, och det är en lång tid! Så nu ska jag försöka få tag i något nytt. Och något till Dennis fest på lördag hade jag tänkt försöka hitta också.
    Vet inte om jag skrivit det här tidigare men min och Magdas resa är ju bokad nu. Så på fredag tidigt på morgonen susar vi ner mot Stockholm. Med tåg denna gång, så jag slipper den där jäkla bussen som vi ändå inte skulle fått sitta tillsammans på ändå ;) Men ja, Dennis skulle kolla lite om han kunde hämta oss på centralen. Annars får vi försöka klara oss själva. Något jag aldrig skulle gett mig in på om jag inte haft Magda med mig :D Haha, då hade jag tvingat Dennis att hämta mig. Eller fixa så någon annan hämtat mig. Men nu behöver jag som sagt inte oroa mig ;) Kommer bli helt sjukt roligt i alla fall. Kanske till och med bättre än förra gången!
    Jaja, nu ska jag ta och göra någonting annat tror jag. Funderar på att åka och hälsa på någon men jag vet inte vem. Mamma som sa åt mig, eftersom jag bara låg och suckade. Haha. Men vi får se :) Godis på Hemköp tror jag i alla fall att jag ska åka och köpa. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0