Ingen rubrik i dag

Nu har jag nog gått och blivit sjuk på riktigt tror jag. Antingen det eller så blev det alldeles för hårt igår. Och det kan jag med säkerhet säga att det inte blev, inte om man jämför med vissa andra gånger.
    Har svårt att sätta fingret på om jag hade kul eller inte igår. Känns som att jag bara gick runt och var. Träffade an massa folk och så (även folk som sedan av någon anledning inte fick prata med mig också, sånt är ju alltid lika roligt måste jag säga!). Sedan fick vi skjuts hem av Danny och Emlan, vilket var otroligt skönt så att vi fick sova i våra egna sängar. Och Emlan var inte brun alls förresten ;)
    Men jag vaknade här i soffan i morse klockan tio. Jag var alltså så utslagen igår att jag somnade här med täcket innan jag ens hunnit äta upp mackan jag gjort. Hann ju aldrig sova något igår på dagen så ni kan ju tänka er att jag var rätt trött. Jag gick i alla fall och la mig i sängen igen, och då somnade jag om och sov nästan helt utan avbrott ända till halv fem. Faktiskt inte likt mig nu för tiden, men ja.
    Nu känns det som att jag fått feber i alla fall, och jag mår illa som bara fasen. Känns som att jag kommer kräkas vilken sekund som helst, haha. Fräscht! Så jag tror jag går och kollar om jag har feber nu, adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0