G'devenin' fokes!

Jag sitter och tittar på Linas kvällsbok på femman. Jäkla störd film alltså! Haha. Men jag älskar värmlandskan :) Som ni kanske märker nu så blev det inte till att vara någonting med Klintbo i dag, Magda kände inte att hon hade tid och då tyckte vi att vi kunde ta det en annan gång i stället.
    I stället har jag kört bil jättefort i dag, ätit mat på McDonalds och tankat bilen helt själv! Kände mig otroligt vuxen då jag stod där bredvid bilen ;) Haha skojar, gick faktiskt in och handlade medans pumpen satt i, för det har min mamma lärt mig att man ska göra för att spara tid. Och tid är pengar, det vet väl alla :)
    I övrigt har jag tryckt i mig en hel påse popcorn och en liten skål chips alldeles nyss så jag känner att jag kanske fyllt kvoten av onyttigheter för åtminstone tre dagar :D Men vi får väl se hur det blir med det. Brukar ändå sluta med att jag sitter där dagen därpå och trycker i mig någonting igen, höhö. Men sån är jag!
    Nu ska jag sluta skriva i alla fall, i morgon är det jobb mellan åtta och halv fem sedan får vi se vad jag hittar på. Passar väl på att önska alla en god natt nu då :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0