Fotboll i kväll, probably

Ammis försöker övertyga mig att följa med henne på fotboll (eller snarare ta med henne eftersom jag kör, höhö). Så det blir nog att jag åker dit efter maten. Eller hon sa nåt om att vi skulle missa första halvlek? Jag förstod ingenting. Tror nog jag får prata igenom det här lite mer med henne, haha.
    Jag var hos tandläkaren i morse. Jag är inte alls lika skraj för det längre! Eller det är klart, jag blir ju alltid lite pirrig, även inför tandregleraren. Men det är betydligt bättre :) Han sa att jag hade jättebra tänder, hihi! Så klart. För hade han sagt att jag hade jättedåliga tänder så hade jag ju inte skrivit det här, för det hade ju varit pinsamt. Typ som att han sa att han tyckte jag håller rent dåligt, fastän jag tycker jag håller rent bra. Och så frågade han vad tandregleringen brukade säga, och jag sa som det var att de alltid brukar vara jättenöjda och säga att det ser rent och fint ut. Ja och då sa han att då var det väl han som var petig då. Så ja, då vet ni det om mig också :D Inga pinsamheter här inte! Det blir bara pinsamt om man gör det pinsamt, inte sant? ;)
    Sedan gick det bra på jobbet. Är så roligt att jag börjar få värsta uppfattningen om alla brödkillar nu. Typ Polarbröd-killen träffar jag aldrig för att han är där så tidigt, sedan är det Pågen-killarna som verkligen springer mig på nerverna! Och sedan, slutligen, har vi Fazer-killen... Honom ska jag gifta mig med. För han är helt underbar ;) Och i dag stod han och jag och pratade skit om Pågen-killarna! Hahaha, eller okej då. Inte skit riktigt. Men det var kul i alla fall.
    Men nu börjar That 70's Show på fyran, och där är Ashton Kutcher. Och eftersom jag inte har träffat Ashton Kutcher på över en vecka nu så måste jag kika :D Han jobbar ju på ICA Kvantum i Gustavsberg, (tror åtminstone att det ligger där? :O), så jag träffade honom en hel del förra helgen och det blev liksom en vana. Haha, jaja, hejdå!

(Ashton jobbar inte i Gustavsberg utan i Mölnvik! Så nu vet ni det med :D Gå och leta!)


Kommentarer
Postat av: Ashton

Mölnvik gumman, inte Gustavsberg ;) Mölnvik!

2009-08-10 @ 16:31:43
Postat av: Sofie

Asthon: Okej, förlåt! Då ska jag genast lägga till det :)

2009-08-10 @ 16:46:39
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0