Cash rules everything around me

Fan vad bra det går för mig att spara! Jag är så otroligt bra på det. Förstår inte vad det är som händer, men alla mina pengar går upp i rök? De går liksom till småsaker. Som lunch, solning, hårspännen osv. Det är inte roligt! Jag som la undan jättemycket pengar från min lön, och nu är typ hur mycket som helst borta. Vad händer med min värld? :(
    Jaja, i morse försov jag mig, och kom inte till jobbet förrän 40 minuter för sent. Blev hyfsat sura miner hos chefen men han verkade ha kommit över det vid lunch så det var ingen fara. Sedan slutade jag vid ett och då åkte jag och solade, sedan köpte jag ett försvarets hudsalva på Apoteket och sedan åkte jag hem. Och jag har i princip bara suttit här sedan dess.
    I kväll får vi se vad som händer. Daniel var nyss hem och vände för att han skulle på fotbollsmatch, så jag blir nog ensam i alla fall. Men jag tycker ju om det så, det är lugnt :D Nu ska jag titta på vänner tror jag, adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0