Seg tjej!

Haha, ett bevis på hur seg jag är i dag. Nu har jag tagit min dusch. Var ju bara cirka två timmar sedan jag sa att jag skulle göra det. Men ja, bättre sent än aldrig brukar man väl säga va?
    Jag är egentligen lite stressad just nu, vi ska åka om en kvart och jag kom precis ut ur duschen. Inte för att jag egentligen behöver sminka mig nu, men jag känner för det! Ok? Så då gör jag som jag vill, för jag är myndig.
    Pappa ringde nyss och sa att de satt på Norrmalmstorg och tog en öl. "I Monopol är det den finaste gatan du kan få tag på" sa han stolt, haha! Men det var skönt att höra att de hade det bra i huvudstaden i alla fall. Och att pappa får annat att tänka på, så han kan slappna av lite. Detsamma gäller väl mamma med egentligen. De förtjänar den där lilla trippen!
    Men nu blir det tillfixning, vi hörs!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0