Room Service med E-Type!?

Ja, vadan detta mystiska val av inredare? Blev bara tvungen att titta på det då. Brukar inte titta så mycket på tv annars, även om jag älskar Room Service. Jajaja, det verkar i alla fall som att jag underskattat herr Martin Eriksson för han hade riktigt jäkla coolt hemma hos sig! Älskade hans asasasblå toalett. Som jag önskar att jag hade sån fantasi alltså!
    Dagen har i alla fall varit muy, muy bien! På miljökunskapen åkte vi till vattenverket och fick kika lite där, och därefter gjorde vi ett så kallat "impulsbesök" till soptippen, haha! Där luktade det inte jordgubb vill jag lova. Eller alltså, det var väl bara på ett särskilt ställe där som det luktade apa men ja, fy vad det luktade. "Nej men usch, vad äckligt" var ASNs kommentar ;)
    Vi fick sluta efter soptippsbesöket, och då gick jag och Elin på jeanskällaren och köpte slipsen som Joel ska ha på balen. Löjligt dyrt måste jag säga, särskilt eftersom den kommer att användas vid ett enda tillfälle. Mattias lurade även på mig näsduken, men jag fick den för 50:- då jag köpte den tillsammans med slipsen så jag tänkte, whatta hell! Så nu kommer Jollan och jag matcha minsann! För fy fasen, den där slipsen har verkligen EXAKT samma färg som min klänning! Hur stor är chansen för det vill jag veta? Det är ju inte direkt en vanlig färg, men ja. Färgerna matchade perfekt så jag är glad, glad, glad :)
    Och vädret i dag! Alltså gudars, det har varit helt omöjligt att vara på dåligt humör :) Jag är det inte ens nu faktiskt! Och... Om det är lika härligt väder i morgon bitti så tänker jag ha på mig mina nya kläder! Sådeså. För jeans i dag var alldeles fööör varmt alltså! Men Pira tyckte ändå att jag såg somrig ut i mitt blommiga linne så det var ju bra :)
    Nu tänkte jag i alla fall gå och hämta lite chips och ta mig ett glas trocadero och sedan fortsätta titta på Room Service. Hoppas alla andra haft en bra dag och att de får en fortsatt trevlig kväll :) PUSS!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0