Rolig, rolig, rolig dag!

I dag har jag faktiskt haft roligt hela dagen :D Det känns riktigt bra. Och "slutet" på dagen var nog det helt klart bästa. Haha, älskar verkligen tjejerna i våran klass! Inte för att alla var med på detta men ja. Vi har en härlig tid framför oss, det känner jag verkligen på mig :) Ser till och med fram emot det lite (a)
    Dagen började med svenska där vi först bara satt och pratade om muntliga provet och därefter fick vi gå. Varför denna lektion var rolig var bara för att vår svensklärare är rolig, punkt slut. Sedan hade vi idrott där Jesper och Muggen fick köra en liten improviserad lektion. Haha, gud vad jag skrattade. De var roliga! De visste inte ens att de skulle ha lektion i dag, men klart att grabbarna fixade det liksom ;) Rolig idrott hur som helst, även om jag totalt sög på allting! Därefter var det lunch och även om den inte smakade så bra så hade jag ju trevligt sällskap i alla fall. Hål i två timmar och sedan var det dags för det roligaste på hela dagen.
    Miljökunskapen! Hahahah, hör och häpna. Vem hade kunnat tro det? Men jo, nu ska jag berätta. Vi var på studiebesök på avloppsreningsverket, och där luktade det BAJS! Han sa att det inte skulle lukta någonting först, sedan sa han "där inne kommer ni nästan inte känna av någon lukt alls". Men tro mig, det luktade. Bajs. Men det var efter det som det roliga började. Lindman hade bil, så jag, Lina, Elin och Sandra åkte med henne. Anna-Carin gick. Och då när vi var klara på bajsstället så bestämde vi med A-C att vi skulle ses på skolan igen 14:30. Det första Lina sa då vi satt oss i bilen var "Vad kan vi göra nu för att vi INTE ska vara tillbaka på skolan till halv tre? :D"
    Så vi tog en liten raggarrunda i Kramfors, eller två. You can't hurry love med The Supremes på högsta volym, runt runt i Kramfors. Och jag skrattade så att jag nästan kissade på mig. Sjukt roligt! Vid trafikljuset nedanför polisstationen hamnade vi jämsides med en bil som skulle till vänster och vi skulle rakt fram, och då började Lindman gasa sådär som man gör då man ska tävla? Haha gud vad heter det. VARVA! Säger Stefan nu att det heter. Haha jaja, det var skitroligt iaf, för sedan började hon köra ASFORT och vi bara skumpade runt där bak :D Vi åkte dessutom hem till Lina i Brunne, som sprang in och hämtade kakor, chips och en trocadero! Haha, så då hade vi fest där.
    Vi gjorde dessutom ett misslyckat försök till att ragga upp Muamer och Jesper som stod vid IP och såg helt otroligt häftiga ut? Förstår inte riktigt vad de gjorde men. Varför det blev ett misslyckat försök var dock för att vi insåg att vi inte hade plats i bilen, haha! Inte för att killarna kanske hade velat hoppa in bland oss psychon som satt och skrek till You can't hurry love, men ändå.
    Haha ojoj, märker verkligen nu hur tråkigt det här kommer låta för utomstående. Men jag hade sjukt roligt i alla fall! Och det är väl det som är huvudsaken. Fick tänka på annat en stund, och såg faktiskt en liten ljusglimt liksom :D Tio minuter sena till miljökunskapen var vi och det gjorde susen!
    Nu har jag nyss ätit och är alldeles, alldeles för mätt. Men det är verkligen en sak man inte bör klaga på, så jag klagar inte. Om en liten stund blir det VJ-plugg med Emlan och sedan vet jag inte riktigt vad kvällen har att erbjuda. Men något spännande hoppas jag på :) I dag är en sådan dag som jag skulle behöva en puss. Men jag får ge er en i stället, så PUSS!


Elin har skitläskiga ögon på den här bilden, haha.
Men här har ni i alla fall Linas fika :D



Vår privatchaufför!


En fisk och en crazy Sof!

Ursäkta för de otroligt dåliga och suddiga mobilbilderna men jag var tvungen att dokumentera, trots min lilla brist på acceptabla kameror ;)



Sofie.


Kommentarer
Postat av: Lina

It was the best day... x]

2009-04-09 @ 16:50:15
Postat av: Sofie

Lina: Hahahaha, ja! ROSS :D

2009-04-09 @ 17:17:28
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0