Mycket bra dag!

Det blev att jag åkte till Sundsvall med sötisbjörnarna då jag slutat i dag. Var på rätt dåligt humör där stundvis då det såklart visade sig att mina skor inte fanns i min storlek någonstans. Men jag fick tag på ett par skor som jag faktiskt till och med tror att jag tycker om mer! Även om de är lite mindre bekväma ;) Haha. Jag måste öva på att gå i dem i vilket fall, för jag är verkligen inte van vid klackar! Förmodligen kommer jag att se ut som Kalle Anka på balen då jag försöker balansera på dessa. Inte för att klacken egentligen är särskilt hög, men den är smal! Huhu. Jaja, jag får öva som sagt ;)


Så här ser sötnosarna som ska få pryda mina fötter ut.


Men ja, annars då? Svenskatalet ja. I morgon ska jag hålla det. Och jag har ännu inte börjat skriva, för jag har nämligen glömt min mapp på skolan. Inte för att den kanske är livsviktig, men jag hade hoppats på att jag skulle kunna hitta någon text där i stället för att behöva googla. Det är som lite svårt att hitta en text angående det jag hade tänkt prata om. Så jag vet inte hur jag ska göra nu, om jag ens ska hålla talet i morgon... Ptja, vi får se. Det har ju gått åt pipsvängen med allt annat i skolväg för mig nu på sistone så varför skulle jag inte kunna skjuta lite på det här med?
    Miljökunskapen har jag heller inte börjat på än, men jag tror det kommer gå ganska fort. Ska som jag skrivit i ett tidigare inlägg göra en broschyr där jag presenterar och på sätt och vis "guidar" folk genom olika sevärdheter och naturreservat i Höga Kusten (skrev Kramfors tidigare men det var feeeel). Låter helt galet tråkigt, men det är sådant som måste göras tyvärr.
    I övrigt är jag så trött nu så jag skulle kunna somna på tio sekunder om jag bara satte mig och blundade. Och det borde jag egentligen göra också, med tanke på att jag hade tänkt att duscha i morgon bitti, tvätta håret och allt! Att tvätta mitt hår nu för tiden är ett helt projekt måste jag säga. Eller nej, det skulle väl inte behöva vara så besvärligt som jag gör det men a... Nu gör jag det på mitt vis i alla fall och då blir det besvärligt! Och allt detta innebär ju då också att jag helst måste kliva upp lite tidigare än vanligt. Disaster! Vi får se hur det går.
    Eeeh, känner att jag har hur mycket som helst att skriva. Skulle helst sitta här och skriva hela kvällen så jag slapp göra miljökunskapen och svenskan. Men så roligt ska vi inte ha! Eller jo! Jag tänker faktiskt berätta vad mer jag har handlat i dag. För faktum är att jag köpte ett par vanliga skor i dag också! Ett par vita minsann, de ser ut såhär:


Hihihi, jättefina!

Sedan köpte jag även ett par jeans... ja, jeans-shorts? kan man kalla det för det tro? För de är liksom ganska långa, går till vaderna. Jaja, hur sköna som helst i alla fall. Längtar tills det blivit ännu varmare då jag kan börja använda dem till min vita skor! :D Och så köpte jag en  typ ljust korallfärgad kofta, båda köpta på mitt älskade H&M. Hihi! Fanns tyvärr inga bilder på dessa plagg så ni får helt enkelt använda fantasin. Jag är väldigt nöjd med min dag hur som helst :)
    Men ja, nu blev det här till och med längre än vad jag brukar få till det. Så jag ska ta och avrunda. Motvilligt. Men hoppas alla haft en fin kväll i alla fall! Eller ja jag ska väl inte vara sämre egentligen, så inte alla då ;) PUSS och godnatt!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0