Kavaljer till balen funnen!

Jo just det, kom på att jag ju glömde nämna att jag nu utsett min balkavaljer också. Herr Joel Norlin får minsann bli den lycklige! Eeeehehe, undra om han ser det på samma sätt som jag? Det är en mycket svår fråga då jag faktiskt i princip har tvingat honom ;) Men nu ska jag bara springa in på Jeanskällaren och få Mattias att ta hem den där turkosa slipsen som han lovade mig för hundra år sedan! Ingen ordning på den mannen. Annars får jag helt enkelt säga åt Emlan att skälla på honom. Då kanske det kan funka ;)
    Nej men i alla fall, bara så att ni inte tror att jag går själv på balen. För det tänker jag minsann icke göra! Så roligt ska ni minsann inte få ha. Plus att jag tror att jag och Joel blir ett jäkla bra balpar. För vi är faktiskt bästa vänner! :D PUSS!
    Hejdå, igen :)



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0