Goder afton

Tisdag kväll och jag känner mig helt utpumpad. Frågan är hur det egentligen kan komma sig då jag inte ränt runt ens hälften så mycket som jag rände igår. Men ja, musten går bara ur mig dessa dagar. Jag känner att jag verkligen inte får ut någonting av en enda dag. There's just no spark, there's no glamour! Men what to do? :)
    Har i alla fall hunnit med att ha biologi och fysik i dag och efter det slutade vi. Klockan var då 11:50, och jag visste att jag hade en lång dag framför mig. Stannade kvar på skolan till kvart i fyra och jag hann faktiskt ändå med en hel del. Även om jag tycker att jag mest bara satt och surrade med Pira hela dagen ;) Sötplutten! Tack för pratstunden :) Sedan rusade jag och köpte ett busskort eftersom jag tappat bort mitt för kanske femte eller sjätte gången. Sedan hoppade jag på bussen och åkte hemövers.
    Men det känns ungefär som att jag varit hemma en halvtimme nu, har inte gjort någonting vettigt över huvud taget. Ska skriva tre bokrecensioner i kväll (eller om jag gör dem i morgon) och så ska jag skriva lite om varför man "bör" läsa Chick lit-böcker. Kan bli spännande! Snacka om att jag känner att min så kallade "utställning" som jag ska ha på torsdag är totalt jäkla meningslös och ointressant. Inte ens jag är intresserad av den liksom? Men ja, det är ju något jag måste göra så nu får det bli så.
    Tänker i alla fall inte skriva mer nu då jag verkligen inte har någon lust till det. Funderar på att sova en stund faktiskt. Ååh ja, lät skönt det. Men vi hörs då people! PUSS.




Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

pussssis!

2009-04-21 @ 20:44:45
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0