Finally, ifyllnad av tatuering!

Ja, äntligen har ju nu fått min tatuering ifylld. Otroligt skönt att ha det bortgjort må jag då säga, så slipper vi åka dit i onödan fler gånger. Kändes dock lite vemodigt att säga hejdå! Haha, jag vet. Sjukt töntigt. Men de har blivit som mina kompisar ;) Mina enda riktiga vänner, perhaps? :D Eeeh, nej okej då...
    Jag och Malin gick och fikade direkt efter att vi fixat tatueringarna, och det satt fint vill jag lova! Jag åt en cheesecake, och det blev typ min frukost det. Jag varken hinner eller har lust att äta frukost så tidigt som vid sju på morgonen nämligen, och därför brukar jag oftast äta något på skolan. Men i dag köpte jag bara nåt slags drickyoghurt, och var därför hur hungrig som helst i Övik. Där fick cheesecake-biten rycka in ;)
    Jag hittade förresten mina drömskor på Din sko! Ååååh, de är helt underbara. Svarta och liksom, i siden typ. Skulle passa så perfekt till min balklänning, och de skulle nog funka med studentklänningen och ojojoj! Jag vill verkligen ha dem. Jag och björnunga ska eventuellt åka till Sundsvall i morgon, om jag har en jäkla tur så att de kan göra det. Och då hoppas, hoppas, hoppas jag att de finns där! Hur det ska bli att gå i dem får bli ett senare projekt ;) Är visserligen bara åtta cm klack, plus lite platå där fram så att det kanske blir sju? Men jag är för fasen ovan i att gå bara två cm över havet så det lär bli en utmaning! Just det, kanske ska nämna att anledningen till att jag inte köpte dem i dag var att de inte fanns i min storlek.


De kanske ser jättefula ut här men huuuuuga... I love them big, big, big time!


Men i alla fall, nu tänkte jag faktiskt sluta skriva här. Hoppas att det blir mat snart för jag är superhungrig igen! Den där lilla mättnade jag kände efter sötsakerna höll minsann inte i sig särskilt länge! Det kanske brukar vara så? Jaja, ha det bra! Hejsvejs.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0