Familjemyskväll

Dagen har varit bra. Gick på fysiken, fick reda på att jag inte klarat provet, därefter var det vardagsjuridik och jag skrev två prov och klarade båda. Mitt i där var det brandövning också och jag tog tillfället i akt att fuska lite ;) Så kan det gå! Efter det var det lunch och sedan idrott. Idrotten var rätt lam måste jag säga, men då den var slut... Ja vad hände då? Jo, just det. VI HADE LOV! Sjukt skönt :D Dock har jag varit på kasst humör hela dagen, eller ja som vanligt har det varit stundvis bara.
    Jag gick i alla fall iväg till bilskolan då jag slutat för att boka lektioner, och naturligtvis var det stängt så jag kunde inte boka. Får ta det till veckan i stället. Men jag gick då och solade och sedan mötte jag Emmeli och Elin på skolan för vi skulle gå och ta en fika. Satt fint den! Tror även den satt fint för Emmeli som var lite väl PMS:ig i dag ;) Haha! Kanske inte fick skriva så här, men tänkte att hon ju brukar vara så öppen med det annars så :D Förlåt stumpan om du känner dig kränkt! <3
    På bakfickan stötte jag även på Danny och Emlan så jag följde med Emlan till jeanskällaren då vi fikat klart. Och sedan rände vi hit och dit i Kramfors innan vi blåste på hemövers. Väl hemma började vi laga mat och det var krångligt vill jag lova! Blev skitsöligt och jobbigt. Smakade visserligen riktigt bra, men jag brukar göra en annan maträtt med nästan samma ingredienser som är mycket enklare och godare. Så jag tror jag kommer hålla mig till den i fortsättningen, och Emlan med ;)
    Nu har vi i alla fall tittat på halv åtta hos mig, och nu är det det där nya programmet som heter typ "Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show!" Eller nånting. Verkar som att det kan bli roligt. Så i kväll blir det en myskväll med familjen. Ska bli skönt. I morgon ska jag följa med Daniel och Emelie för att grilla, och på lördag går jag ut med storasyster så det känns bra att jag har något att göra i helgen.
    Vet att jag har upprepat mig en massa och bla bla bla nu men jag orkar helt enkelt inte bry mig om hur jag skriver för jag har ont i ryggen, är på halvtaskigt humör och orkar inte sitta här mer. Så hejdå.






SÖÖÖÖÖÖL!!!!


En Emma-bild! Men ja, det ser ju rätt gott ut i alla fall :)


Gud vilken tid det tog att ladda upp de här bilderna.
    Nu kom Emlan och ropade så jag ska kila. Hejdå igen!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Den bjuppar jag på hörru ;)

2009-04-09 @ 20:56:48
Postat av: Emma

Hahaha åh :D Söt du är! Men fasen, blir lite arg över att jag inte fick smaka den där middagen!! Såg ju faktiskt riktigt gott ut ;) Observera faktiskt! Hahaha tycker det var askul :D

2009-04-10 @ 00:26:59
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emmeli: Härligt gumman ;)



Emma: Hahaha ja det var roligt på den tiden också! :D Men ja jag får väl bjuda dig på det någon gång då, fast det smakade nästan exakt som det vi åt innan min fest ;) Bortsett från att det du och jag åt var godare än det här! Haha.

2009-04-10 @ 00:41:53
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0