Bloggpaus?

Ja, jag funderar faktiskt på att pausa lite. Tänkte passa på nu medans Emma är borta och ändå inte kan läsa den ;) Hon är nämligen den enda som jag tror skulle klaga om jag slutade skriva ett tag. Jag vet inte riktigt varför jag vill lägga ner en stund men jag orkar bara inte med det. Har ändå aldrig något intressant att skriva om och ja. Allt är upp och ner i mitt liv. Och då menar jag inte bara att allt går upp och ner som i en bergochdalbana, utan jag menar även att allt står på ända. Hela mitt liv (skolan, familjen, hela mitt känsloliv) har liksom tippat på näsan och jag vet inte riktigt hur jag ska räta upp det.
    En sak som är säker är i alla fall att det inte rätas upp av en blogg, kanske snarare tvärtom. Då jag har en förmåga att skriva alldeles för mycket i den här bloggen som jag sedan ångrar och inte kan ta tillbaka, blir det lätt en börda. Samtidigt tycker jag förstås om att skriva här, få skriva av mig lite liksom. Så vi får nog helt enkelt se hur det blir med hela den här grejen. Kanske bara blir för ett par dagar också.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, men vad fasiken då! jag som ville läsa tusentals inlägg om hur mycket du saknade mig, då jag kom hem :( huhuhu. men ja, huvudsaken du mår bra! <3 pausa du, bara medan jag är borta dock ;) höhö!

2009-04-14 @ 22:54:21
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Hahah, sötnos! Ja, tack för din förståelse och jag lovar att om jag inte återupptagit mitt bloggande innan du är hemma så gör jag det då ;) PUSS! <3

2009-04-15 @ 00:23:00
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0