MYSDAG!


HEJ!
Idag har jag minsann haft åtminstone en halv händelserik dag. Började med skola som vanligt, typ bara tråkiga lektioner (Jamen jag vet, jag går natur, ingen väntar sig något annat). Men hur som helst så insåg jag på idrotten att jag verkligen inte orkade stanna kvar för miljökunskapen på två timmar och tjugofem minuter, så jag bestämde mig för att hänga på radarparen Emmeli&Dennis och Jennie&Johan till Örnsköldsvik för att köpa fiskar till Emmeli ;) Haha, dessvärre råkade de flesta av småfirrarna dö innan vi kom hem, så Empa blev lite deppis! Men det är nog glömt imorrn ska ni se.
Jaja, väl i Örnsköldsvik då så gick vi först lite i gallerian och kikade runt, jag köpte två t-shirtar på H&M, YES! Sedan strosade vi vidare mot Wedins där Emmeli skulle köpa några stövlar till sin vän Ida. Eller ja, det här är väl inget som egentligen intresserar någon men :D
Vi åt iaf på den där jättedyra pizzerian som är typ min favvo, sedan  åkte vi på willys för att handla inför fredagen, sedan begav vi oss hemövers! Haha, och det var ett himla liv i bilen måste jag säga. Emmeli hade svårt för att låta Dennis köra som han ville. "Dennis, VAD har du för växel i nu?", tror att den frågan ställdes minst tio gånger, både på ditvägen och hemvägen.
Väl hemma hos Emmeli bestämde vi oss iaf för att jag och Jennie&Johan skulle sova över, vilket snabbt ändrades eftersom att Jennie&Johan inte ville, tro vad de hade tänkt göra ikväll då ;) Men så nu har jag i alla fall kommit hem, sitter här och fryser och längtar efter sängen tooookmycket. Ska bli riktigt skönt att krypa ner.

Men i alla fall så har det här varit en supermysig dag tycker jag, med vääldigt många skratt, så nu lever jag väl ett par år till. Men hur som helst, jag känner att jag verkligen bara skriver som ett tok, finner ingen hejd! Ni får försöka hindra mig gott folk, haha, försöka sa jag. Men nu ska jag i alla fall sluta. Hoppas resten av mina kära vänner har haft en trevlig kväll :)

Och så måste jag ge lite creds till Emma för hennes nya heta... ja, nånting? Som finns på hennes blogg i alla fall, skynda titta!

Hare bra.
Godnatt! Puss, Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0