Tisdag


Jaja, nya tag nu, people.
    Har varit en ganska lugn dag på skolan, jag har dock varit otroligt trött, ville bara lägga mig ner och sova stundvis. Men jag lyckades mirakulöst nog hålla mig vaken ända tills jag satt på bussen på väg hem. Där slocknade jag nästan omedelbart efter att jag bytt buss i Nyland, väldigt välbehövligt må jag säga.
    Jag blir så ledsen över att det tar sådan tid att ta hem (läs: ladda ner) Vänner för mig. Jag menar, det tog i princip ett helt dygn att ta hem en säsong igår. Men jag vill verkligen ha just de där som jag hittar. Och inget jäkla tjafs som Joel ger mig där jag måste packa upp, och där avsnitten är utan svensk text osv. Visserligen förstår jag självklart engelska alldeles utmärkt, men Vänner är ändå som allra bäst då det är svensk översättning till. Då behöver man inte koncentrera sig så mycket på att lyssna vad de säger och sådär, ja ni vet säkert vad jag menar :) (Förlåt Joel, självklart uppskattar jag ju verkligen att du försöker hjälpa mig)
    I morgon ska jag iväg till Sonjas och färga håret på morgonen! Ska bli riktigt spännande faktiskt, vill göra lite förändringar. Känns som att det är på tiden för det nu faktiskt. Ut med det gamla och in med det nya, är det inte så man brukar säga? Det kanske är i omvänd ordning man ska säga det. Men ja, hur som helst så ska det bli skönt. Jag är bara så otroligt trött just nu och tror att det här kan vara just vad jag behöver.
    Och efter många om och men bestämde jag och Emmeli oss igår för att trots allt åka ner till Stockholm på torsdag (åtminstone tror jag att vi bestämde oss för torsdag, och inte fredag). Sedan vet jag inte riktigt när jag åker hem därifrån, men det blir väl säkert på måndag morgon om inte Emmeli har andra planer för mig ;) Ska bli riktigt roligt i alla fall, och jag hoppas att det blir en lyckad utgång för oss!

Men nej, nu ska jag inte sitta här och svamla mer, tänkte faktiskt gå och sätta mig och läsa lite Robinson Kruse. Hann läsa lite där på bussen innan jag försvann in i en annan värld, men jag måste ta tag i den nu om jag ska vara klar innan lovet är slut. Har ju en textanalys som ska vara inlämnad då på onsdagen, men det ska säkert inte vara några problem.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag/kväll allesammans, ta hand om er!
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0