Tidsfördriv


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:

Ja verkligen
Titta på dig själv i spegeln: Självklart
Gnälla: Det är nog det jag gör allra bäst
Skrika: Ja då jag behöver ;)
Sova: Så ofta som det är möjligt i mitt "hektiska" liv
Ha ångest: Ja inför prov och dylikt.
Skada dig själv med flit: Aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: Men, varför skulle man göra det...
Vilja dö:
Nej
Drömma mardrömmar: Jaa jätteofta, senast i natt :( Huhu.
Drömma sexdrömmar: Ja det har hänt
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Är ganska nöjd med hur jag är
Klä dig i svart: Nja brukar och brukar, har väl sällan helsvarta kläder på mig
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja
Röka: Nej
Ha sex: Njae jag "brukar" väl inte direkt, haha
Ljuga: Tycker att det är så töntigt att tjata om "vita lögner", men ibland är de fakiskt nödvändiga
Hata folk: Ja absolut, hela tiden
Lita på folk: Jag tror att jag har lite för lätt för att lita på folk faktiskt.

VEM:
Saknar du:
Jollaaan
Vill du döda: Eh... Jag vill nog inte döda någon.
Rörde dig sist: Det var minsann Jennie om jag inte minns fel, eller så var det Jenny
Vill du slå: Finns så många, så många
Kysste dig sist: Det var nog Jesper
Vill du kittla: Men ingen, det är inte ens kul.
Kramade du sist: Jennie eller Jenny, men tror det var Jennie ;)
Vill du prata med: Jag vill prata med Joel, jag behöver prata med Joel.
Skrek du på sist: Jag minns verkligen inte, tror det var Jesper faktiskt.
Vill du vara som: Som "stora underbara sofie", dvs. mig själv :)
Sårade dig sist: Jesper
Vill du bli galet full med: EMMELI HEDSTRÖM :D Ses på novemberlovet!
Gjorde dig riktigt glad senast: Det var, som alltid, min älsklingsEmpa.
Fick du sms från senast: Emlan, alltså Sjöberg
Ringde dig senast: Emmeli
Är vackrast på jorden: Förutom jag då, eller?

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner har jag hört
Förföljelsemani: Nej, men jag har prov om sådana saker i morgon!
Tvångstankar: Nej, men jag har prov om sådana saker i morgon!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, men jag har prov om sådana saker i morgon!
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nej
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Inte ett enda
Några piercings: Nej
Egen dator: Yes!
Bra självförtroende: Hmm, det går lite upp och lite ner
Kysst någon: Ja
haft sex: Ja
Köpt kondomer: Nej. Eller jo? Eller jag minns inte, tror det.
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja <3
Bjudit ut någon: Näe det kan jag nog inte påstå att jag gjort
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Long time ago, när jag var typ 7
Lämnat landet: Ja det har jag väl
Tuttat eld på nåt: Haha, lägg av, vaddå "tuttat", ingen säger så längre.
Gjort något olagligt: Nej

HUR:
Går du:
Som mamma sa någon en gång
Svarar du i telefonen: "Hej, det är Sofie" eller bara "Sofie" hemma, och i mobilen oftast "Hallå?"
Fördriver du tiden: Ja genom att svara på dessa värdelösa (egentligen kuliga) frågelistor
Mycket pengar har du: Alldeles lagom
Tjänar du pengar: I somras genom jobbet på konsum, annars genom studiebidraget, haha
Ofta diskar du: Är väl det diskmaskiner är till för?
Ofta städar du: I stort sett aldrig, men just nu har jag jättefint.
Många stör du dig på: Lite för många för att det ska vara bra för min egen hälsa
Ofta träffar du din familj: Mamma och pappa = ofta. Danny = Not that ofta :(

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag hoppas väl att jag redan är något.
På gud: Ja, och nej, och kanske. Skulle gärna vilja :)
På rymdvarelser: Njae, värre där
Att folk tycker om dig: Jadå, jag tror att jag kan vara ganska omtyckt. Av de flesta som pratar med mig.
På ett liv efter detta: Jag VILL, verkligen
Att fiskar kan tänka: Nej
Att du kommer leva länge: Näe, och jag kommer heller inte dö en naurlig död.


OJ vad roligt det här var! Nu kan jag återgå till att ha tråkigt, adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0