Stockholm


Jaha så var man här då, hittade en dator här trots allt. Men den ryker i kväll eftersom Dennis pappa ska åka härifrån då, vilket betyder att vi blir själva, wihoou! Sedan i kväll blir jag och Emmeli dessutom HELT ensamma, då kommer inte ens Dennis vara här, hur läskigt låter inte det då? Men vi ska säkert klara oss...
    Nu är jag i alla fall nyuppkliven så att säga, sitter och äter frukost. Sedan ska jag och Emmeli ner till stan. Ryktades om att vi skulle åka till nåt nytt ställe i Nacka, det ska bli spännande må jag säga :) Får hoppas att jag hittar nånting där då, ska ju faktiskt köpa kläder till i morgon. För då ska vi ut! Kommer bli awesome.

Men nu ska jag sätta mig och vara lite social med mina vänner. Vi hörs nog på måndag då jag eventuellt kommer hem. Ha en fortsatt trevlig dag alla! PUSS.
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0