Speechless


Herregud, det här har varit the night of my life. Känner nu att jag på riktigt är en såndär psychobitch som typ skulle kunna göra vad som helst för att nudda en kändis fingrar :D I mitt fall är kändisen Björn Gustafsson och jag bara avgudar karln! Allvarligt, han har allt, verkligen allt, jag söker hos en kille :D Och jaa det vet jag av att bara ha sett honom på scen, självklart? ^o) Orka märka ord då, lol!
    Men ja, han var grym i kväll och det var även alla andra! Visserligen hade jag hört Sorans skämt förut, men dom funkade ändå. Och jag hade hört två av Björns med men han är min favoritkille ändå?! Vad som helst sa jag ;) Och jag fick även en liten stund med Özz, kläckte verkligen ur mig den mest intellektuellt fantasifulla kommentaren som någonsin förts över mina läppar, men han verkade uppskatta den och åååh, jag kan verkligen inte beskriva nånting.

Och det var SKITMYSIGT hos Jennan innan också, med tacos och massa prat med Agneta och bara mys, mys, mys! Det har helt enkelt varit en så helt perfekt kväll så att jag knappt finner ord. Och nämnde jag att Björn Gustafsson ju är singel?! Gud alltså, här har jag gått runt och trott att han varit tillsammans med någon blond bimbo, men så känner han henne inte ens :D Han kunde inte ha gett mig en bättre nyhet, haha.

Jag vet, jag låter skitfjantig, men jag är så sjukt uppspelt. Kommer aldrig kunna somna i kväll, eller så kanske jag gör det av utmattning? Jag och Jennie gick verkligen lös där och skrek nästan så halsarna gick ur led på oss, känns som att vi kommer vara lite hesa i morgon ;)

Men jaja, jag orkar verkligen inte skriva mer. Skulle egentligen kunna tjata på om min kärlek till Björnisen hur länge som helst men varken jag eller ni orkar höra mer av mitt tjat så ja, jag tror att jag tar och rundar av här.

Hoppas alla haft en fin kväll, min har varit grym som ni kanske förstått!
GODNATT :D
En överlycklig liten Soffis, hihihi.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0