Söndag


Är inte det kanske världens mest deprimerande ord? Eller åtminstone Sveriges... Jag känner mig i alla fall som en sugga bara för att det är söndag, jag vill verkligen inte gå till skolan i morgon. Suuurt. Dessutom ska projektplanen vara inlämnad i morgon och jag har inte ens börjat på den.

Gårdagen blev i alla fall superlyckad, haha. Så nu ser jag ännu mer fram emot novemberlovet. Jag tror det kommer bli kalas faktiskt. Dessutom tror jag att det var nyttigt med en liten uppvärmning för fröken Hedström, för i Stockholm blir det inte nådigt vill jag lova, haha.

Men SHIT! Ser värsta stora spindeln på väggen nu, jag måste döda den... Sådärja, regnar det i morgon så vet ni vem det beror på, HE HE! På tal om det, jag hoppas verkligen att jag får sol på min födelsedag. Det skulle vara så himla skönt, och särskilt då eftersom Emmeli verkligen hade skitdåligt väder på sin ;)

Hmm, mina föräldrar kommer inte hem förrän runt nio i kväll, skönt. Så det blir nog nudlar till middag för min del i dag, men jag klagar inte. Är bara glad över att få vara lite ensam.

Aja, jag orkar verkligen inte skriva mer nu.
Dessutom ringer det, så vi hörs!
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0