Skolan


Hej!
Nu sitter jag på skolan och har just skrivit ut mitt psykologiarbete, blev rätt nöjd med det faktiskt :) Innan det hade jag matteprov som gick skitdåligt verkligen. Men vi får väl se, som Peter sa.
    Jag ska alldeles strax springa och ta  ut pengar till Emmeli som inte är klar med provet än, sedan klockan 10:25 rullar våran buss nerövers mot vår härliga (?) huvudstad. Ska bli så skönt att komma härifrån, kan inte riktigt beskriva det faktiskt. Kommer hem på måndag skulle jag tro.
    Sedan blir det ingen Umeåresa heller i och med att jag har så mycket som ska vara klart i skolväg veckan efter lovet, så jag får helt enkelt bli hemma. Men det blir nog bäst så, för Emlan hade inte riktigt haft någon tid för mig nu ändå, hihi. Jag ska åka dit någon helg då båda har tid i stället, och då ska vi "rocka" som hon uttryckte sig! Haha.
    Men men, nu får jag ont i underarmen för att det här tangentbordet är så jobbigt. Så jag ska väl kila iväg på stan jag då :) Jag kommer nog inte kunna blogga någonting under min vistelse i den stora staden då vi inte har någon dator (tror jag?) i lägenheten vi ska bo i. Det var i alla fall vad Emmeli sa. Men jag hoppas ni står ut!
    Tror det kommer bli extra jobbigt för familjen Stattin dock! Men de klarar sig nog de med ;)

Ha en trevlig helg! PUSS.
Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha så kul :)

2008-10-23 @ 16:30:03
URL: http://ejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0