Natten


Det blev aldrig riktigt att jag skrev något mer. Medans jag satt och åt ringde nämligen Björnunga och frågade om jag ville följa med dem till Härnösand för att träffa Stefan och Nicke som var där och bowlade med några tjejer. Och det tackar man ju aldrig nej till? Men innan vi hade hittat dit alltså! Haha. Ja, till bowlinghallen då alltså. Härnösand hittar vi ju till utan problem ;) Det tog verkligen evigheter, och vi fick vända typ tre gånger. Och så när vi väl hade hittat fram, då var gänget redan klara så vi drog till McDonalds. Jag och Björnunga tog oss varsin flurry, vilka satt himla fint. Sedan bar det av tillbaka till Kramfors, där vi snurrade runt ett tag eftersom vi inte visste riktigt vad vi ville göra. Då bestämde undertecknad att vi skulle åka hem till Stefan och titta på film. Sagt och gjort! Nicke lilltroll kom dit en stund han med, men han måste ha tyckt att vi var skittråkiga för han åkte nästan direkt igen ;)
   Efter några timmar höll Björnunga på att somna så vi bestämde oss för att åka hem. Så här sitter jag nu, och ska alldeles strax slå på en film som jag aldrig gjorde igår ;) Made of Honor ska jag se, eftersom Stefan fick bestämma.

Hoppas alla har haft en bra kväll, för det har i alla fall jag :) PUSSSS!
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0