Myspys


Siiter här nu och myser med en massa Ted Gärdestad-låtar. Helt underbara är de :) Tror faktiskt inte jag har hört en dålig låt av honom. Kalla mig nörd om ni vill, men jag tycker ändå hans låtar är bäst, alltid. Just nu är det Sol, vind och vatten, innan det var det För kärlekens skull, och innan DET var det Snurra du min värld. Hihi, jag blir så mysigt lugn av dem.
    Jag spelar även lite Alfapet just nu. Eller jag har bara hunnit spela ett parti (heter det parti när det gäller alfapet? Jo det måste det ju göra...) hittills, och så nu tar jag ju då en "paus" från allt spelande medans jag bloggar ;) Ska spela mer sedan. Skulle vilja titta på den där filmen som jag har på vänt här på datorn också men det känns inte så himla lockande just i kväll. Men vem vet? Kanske att jag med lite tända ljus och nypoppade popcorn kan lyckas få till min lilla movie spirit. Tror jag ska testa det snart faktiskt.
    Var ju som sagt hemma från skolan i dag, passade på att sova ut superlänge. Eller fanns egentligen inte så mycket annat jag klarade av vid den tidpunkten faktiskt. Men det resulterade hur som helst i att jag sov nästan tolv timmar i natt, inte så tokigt måste jag erkänna.
    Och ååh, nu började Vilken härlig dag spelas här! Jag måste verkligen ta hem ett album tror jag, så jag slipper lyssna på Youtube. Om jag bara kunde komma på hur man gjorde? Men jag har verkligen ingen aning. Skulle se om jag kunde ta hem en Britney Spears-låt till Emmeli lite tidigare i dag men det gick inte alls minsann! Hittade ingenting, huhu. Jag får fortsätta klura på det där... I värsta fall får jag väl fråga Emlan.
    Jag har testat en ny stil med min blogg i dag, att köra med indrag i stället för att göra "hopp" i texten (vad fasen kallar man det?). Tror i alla fall att det uppskattas av min svenskanörd till kompis Stefan ;D Och om han inte uppskattar det får han stryk! Vet inte om jag kommer fortsätta med det här dock, är så himla jobbigt? Haha. Känns roligare att göra "hopp", inte lika skoligt :D Hihi!
    Jaja, nu tänker jag i alla fall slå på min favoritlåt ever, nämligen Himlen är oskyldigt blå och spela ett till parti (?) alfapet, och efter det ska jag gå och hämta ljus och sedan poppa lite popcorn. Skrev ju att jag ska försöka hitta åt den där mysfaktorn som krävs för att jag ska bli på filmhumör, så vi får se hur det går!

Hejdå, ha en fortsatt trevlig kväll, för det ska jag försöka ha :)
    Och justja, i morgon blir det Björn Gustafsson med Jennie för hela slanten! Ses där :D

PUSS!
    En ganska glad och utvilad Sofie.

Kommentarer
Postat av: Poffis

Haha, indrag är fint (dock gör jag ju det inte själv i min blogg). Men styckeindelning och radbrytning och allt vad det är är inte dumt det heller. Och jag måste bara får korrigera: "Oh, vilken härlig dag"* ;)

2008-10-14 @ 21:00:08
URL: http://ztefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0