Mary Kay-kväll


Den blev verkligen hur bra som helst! Jag hoppas att jag talar för alla tjejerna då :) Vi kom hem och gick lite hysesyn (dock bara på nedervåningen, till Jenny och Emmelis förtret :D). Sedan började vi laga till tacosen, och Elin rev osten (som redan var riven), och Jennie hackade majs (öppnade burken) haha, men det blev jättegott. Sedan kom Magda, och bara några sekunder efter henne kom Matilda. Och så fick tjejerna gå och fylla i sina blanketter eller vad man ska kalla dem, sedan fick de gå in och sätta sig i köket och lyssna och prova :) Och så fick ju jag min gratisprodukt! Bytte även fuktkräm till en lila i stället för en rosa, så nu har jag lila lila i ställer för lila rosa ;) Haha, säkert många som förstod.

Men men, nu sitter jag i alla fall här och har just fått prata lite med min daaarling Joel :D Jag saknar honom som fasen! Men nu är det inte länge tills han kommer hem, tur han är hemma på min födelsedag! Dock lite drygt att han kommer vara typ en miljon gånger brunare än vad jag är. Men det är väl kanske smällar man får ta? :)

Hur som helst så ska jag alldeles strax gå iväg och plugga lite psykologi. Känns som att det är rätt lugnt faktiskt, saker som är ganska logiska liksom, och som går att klura ut själv bara man vill. Jag och Emmeli gick igenom alla anteckningar på bussen i dag, och det kändes helt okej (ta i trä). Haha, bara för det så kommer det väl bli ett killer-prov där jag inte kommer ha en susning om någonting i princip! Men i sådana fall så tar jag den smällen med, för efter fysikprovet i dag tror jag inte att nästan någonting kan gå sämre.

Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs säkert i morgon, då jag är helt ensam hela dagen/kvällen/natten. Men det ska bli supermysigt, och jag har köpt dip och sånt så jag ska baaaara äta massa gott och leva livet :)

God natt mina kära vänner! Hoppas eran dag varit lika angenäm som min.
Sofie.

One day I'll be secure, like the women I see on their 30th anniversaries... Och du med, Emma!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack vad söt du är sofie ;)

2008-10-02 @ 21:33:52
URL: http://ejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0