Låång kväll


Aldrig har väl en kväll varit så lång som den är i kväll? Jag vill bara att klockan ska bli över tolv så jag kan gå och lägga mig någon gång. Jag menar, man vill ju inte gärna försova sig på sin stora dag, eller hur? ;)

Nu har jag i alla fall sett en film som hette Bratz, ni vet dom där dockorna? Typ som barbie fast lite mindre och mycket glammigare. Ajja, jag antar att vissa vet. Den här filmen handlade i alla fall om dem, och de var så sjuuukt lika dockorna! Haha, jag blev helt tagen. Men ja, filmen var väl inte direkt någon höjdare. Jag rekommenderar den icke. Däremot ska jag se på "She's the man" i morgonkväll, så jag hoppas att den är bättre.

Men nu är det i alla fall bara knappt en timme kvar, så jag ska sätta mig och roa folk på msn ett tag till, sedan klockan tolv blir det sängen för mig osv. Hoppas att alla sover gott i natt!

PUSS! Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0