Kalas


I dag är det lördag och i dag ska jag och pappa ha kalas! Skitmysigt ska det bli, med god mat och tårta och allt sånt. Även Danny och Emlan är ju hemma så det känns roligt faktiskt, har redan fått mig många goda skratt åt Daniels alla dråpligheter, haha. Jag dammsög alldeles nyss mitt rum också, Vivi-Anne och Rolf ska ju sova där i kväll och då kan man ju inte låta det se ut hur som helst ;)

Igår var det fest, och vilken fest sen! Haha, herregud allså. Men roligt hade jag, det kan jag verkligen inte neka till :D Och så fick jag ju träffa min söta Jonas <3, som verkligen försökte para ihop mig med alla på hela festen, haha. När ska han inse att det är honom jag älskar? ;) Och i morgon åker han till Ryssland, huhu. Han ska var borta i evigheter och säger att han inte ens tänker jobba med mig i sommar. Det gör mig lite ledsen faktiskt, det är ju han som får mig att ens vilja jobba på sommaren :O Men han förstår inte det? Cryface.

Just det, på tal om att jobba så ska jag faktiskt jobba några timmar på måndag, och tro det eller ej men jag tycker det ska bli ganska roligt trots allt, saknar att sitta i kassan lite ;) Haha! Nörd jag är. Men ja, så kan det ju säkert bli. Plus att jag inte behöver jobba så länge och att jag tjänar mer nu när jag är arton, så det känns bra. Att tjäna lite såhär innan lovet, kan behöva dom där pengarna då jag kommer hem från Stockholm :D
    Dessutom ska jag försöka få tag i någon färgtid på sonjas i veckan, måste bara kolla schemat :)


Hey, shut up, don't lie to me.
You think I'm blind, but I've got eyes to see.
Hey, mr! How do you do?
Oh, pardon me, I thought i knew you.
Would you stand back baby 'cause I want to get a better look?
The big man who couldn't handle the little bit of love you took.

Hey hey, have a heart. Hey, have a heart.
If you don't love me, why don't you let me go?
Have a heart, please, oh don't you have a heart?
Little by little you fade, while I fall apart.



Nu ska jag kila och se efter om det finns något jag kan hjälpa till med i köket. Vi hörs alla mina vänner, hoppas ni får en lika mysig kväll som jag kommer att ha :) HIHI, puss!
Eran älskade Sofen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0