Come give me love


Just nu sitter jag och äter Nutella och dricker coca cola, asgott är det! Mamma har bett mig hjälpa henne att sortera en massa tvätt, och dessutom måste jag tvätta en massa till mig själv så det här känns fett jobbigt. Men jag får lösa det, men en liten stund ska jag väl i alla fall få sitta och chilla, lyssnar på Ted Gärdestad, big surprise! Pappa sa att jag skulle få fläskfilé till middag idag, hihih, gottis. Tro vad jag har gjort för att förtjäna det då ;)

Ååååh, vad jag är taggad inför morgondagen nu! Kommer bli så himla roligt, jag bara känner det. Och dessutom har vi ju en egen privatchaufför nu också, och namnet var Izabelle Mohlin, inte helt fel att ha en kompis med körkort alltså ;) Men jag känner att det var evigheter sedan jag pratade med Emma? Eller åtminstone gjorde jag det inte på hela dagen igår, hade som lite fullt upp då. Men vi får väl hoppas att hon loggar in på msn i dag annars blir jag tokig :)

Orkar inte dra igenom dagen faktiskt, den har varit som alla andra dagar på skolan. Och jag hatar min miljökunskapslärare (även naturkunskapslärare för att Stefan ska fatta), hon hackar på mig hela tiden, och det är heelt oprovocerat. Så nej, hon står inte högst upp på min lovelove-lista just nu ;) Men det gör ju BJÖRN!


När min öron inte längre hör,
när bladen faller och en stjärna dör,
när livet vänder, ska jag ännu be.
Come give me love, come give me love...

Kom ge mig solen, kom ge mig hav,
kom ge mig jorden vi lever av
kom ge mig kroppen,
kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar.



Men nu ska jag sluta skriva, måste gå och fixa den där sorteringen. Hoppas alla får en fin kväll, själv tror jag att min kommer suga big time, haha. Hörs då! Hejsvejs.
Sofie.


Här har ni min härliga ammis-nutella! Hihi, mys<3


Kommentarer
Postat av: ammis :)

höhöhö, jag lovar att det är den godaste nutellan du någonsin har ätit:D

2008-10-16 @ 19:25:27
Postat av: Emma

haha vad söt amanda är ;)

2008-10-16 @ 20:33:14
URL: http://ejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0