Onsdag

Goder afton alla glada!
    Det här kommer bli ett tråkigt inlägg för jag har verkligen ingenting att säga. Kan berätta lite om dagen men den är egentligen lika ointressant som alla andra dagar. Eller haha, nej det var ganska roligt på matten! Kom någon man (farbror?) och berättade för oss om Umeåtrippen vår klass ska göra i början av december, och han var helt snurrig! Han sa emot sig själv och hade ingen ordning på allting. Sedan började han visa oss någon film, och då brast det för mig. Kunde verkligen inte hålla mig för skratt då! Jag förstår fortfarande inte vad han ville ha ut av filmen. Det var alltså en riktig spelfilm, ingen skolfilm eller så, som han visade ett klipp ur. Och det var inget kort klipp heller, kanske i tio minuter fick vi titta på det :D Och tydligen så är det den filmen han i princip tänker tvinga oss att se när vi åker till Umeå. Pulp Fiction heter den, vet inte hur det stavas men har i alla fall aldrig sett den själv. Har hört talas om den bara. Hur som helst verkade det där inte som någonting för mig, så jag är sjukt otaggad för den där resan nu.
    Vi har även haft idrott i dag, som var sjuuukt jobbig! Fastän den egentligen inte var så jobbig, men jag blev ändå helt slut. Och jag kommer ha träningsvärk i morgon gånger tusen. Skönt att vi inte har någon idrott då då, utan vi ska se på någon film som Paolo Roberto medverkar i. Den killen dyker upp lite överallt nu tycker jag ;D Haha.
    Och så var det den där miljökunskapen också då, tror ni att jag fick redovisa i dag eller? Näe, det får jag göra nästa vecka. Så himla typiskt! TVÅ OCH EN HALV TIMMES LEKTION och kärringen kan inte låta fyra personer redovisa varsin kort, ointressant liten skitsak. Hon lät två av oss redovisa i dag och sedan fick vi gå ner och sätta oss i datasalen för att titta på någonting på svt.se som tydligen hade gått på tv häromdagen - det vill säga någonting totalt ointressant.

Men det var nog om min dag, nu ska jag gå och göra någonting annat, titta på tv och vänta på mat tror jag bestämt :) Har inte fått min fläskfilé än :/ Har i och för sig heller inte bett om någon fläskfilé än... Men jag kände att jag faktiskt kan vänta till helgen trots allt :)
    Nu får alla se till att ha en fortsatt angenäm afton! PUSS.

Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0