No stress!

Nej men hej igen.
    Nu skulle Emma gå och äta middag (?!) så jag fick ganska astråkigt. Tänkte att jag ju kunde skriva lite. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva än, men det får väl tiden utvisa och så.
    Jag har i alla fall pratat med min kusin Martin i kväll som är så snäll och hjälper mig med datorn! Tyvärr fick vi inte till det över telefon så jag ska skicka datorn med pappa i morgon då han åker till jobbet och så skulle Martin fixa det över dagen. SUPERSNÄLLT, är så himla tacksam. Vad hade jag gjort annars liksom? :) Och det är för övrigt min storebror Daniel som är en klant, för det är han som har satt mig i den här knipan, tagit hem någon "dålig" version av någonting. Men jag kan väl förlåta honom då. Men bara för den här gången och för att det löste sig!
    Funderar starkt på att ta datorn till sängen nu och slå på lite vänner och äta upp mina två lussebullar som jag har kvar :D Har redan smällt i mig hela tre stycken i dag, men vet ni hur goda de är?! Och det är extrapris på konsum. Dock är det kupongvara, så ni som inte är medlem, sad for you! Du får fem för 20:- i alla fall! Lite smygreklam såhär :D Får man göra så förresten? Eller är det typ emot några regler? Hmm...
    Men nu blir det mys i sängen som sagt, vi hörs, g'natt o de :) PUSS!

Sofie.

I don't wanna work today, maybe I just wanna stay,
just take it easy 'cause there's no stress.
I know it's not an other crime, something special in my mind,
nothing's gonna cause me distress.

Kommentarer
Postat av: Emma

HUHU! :( jag är inte medlem!

2008-11-06 @ 22:20:55
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Men din pappa var ju det! :D

2008-11-06 @ 22:49:23
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ska vara snäll mot sina syskon Sofie, man kan ha nytta av de i framtiden :)

Nu är iaf din dator i fint skick, speciellt efter att jag Zlataniserat den.

2008-11-07 @ 13:44:29
Postat av: Sofie

Martin: Haha, ja jag såg att du hade fixat en ny snygg bakgrund åt mig. Tack för det ;) Och tack för att du hjälpte mig!

2008-11-07 @ 18:57:38
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0