Myskväll i Lundeland

Nu sitter jag med Emma och lyssnar igenom festlåtar. Emma ska ju nämligen bränna skivan till nästa helg ;) Sjukt taggad på att göra det är hon! Sedan ska vi se på IDOL, ensamma, eftersom vissa hittar på en massa ursäkter. Men ja, what to do? Vi klarar oss nog alldeles utmärkt, eftersom vi är självständiga tjejer! Vi har gjort dipp, och så ska vi skära upp morots- och gurkstavar sedan. Vi känner oss lite deprimerade för att vi inte köpte något godis innan vi åkte hem men som sagt, vi är självständiga.
    Emma och jag lagade dessutom mat till L-G i dag! Eller ja, det var väl kanske mest Emma som kockade, men jag bidrog ju i alla fall med mitt trevliga sällskap. Men justja, hahaha! Kom på nu att hon faktiskt inte var någon felfri kock. Hon tappade nämligen hela jäkla fläskfilén på golvet! HAHA, och sedan nästan gallskrek hon på sin pappa som om det vore hans fel. Och där stod jag och vågade inte skratta eftersom hon var så elak ;) Men det gick över rätt snabbt som tur var, som alltid med lillgumman!
    Jaja, nu ska jag fortsätta hjälpa henne med skivan, så vi hörs!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0