Lördag

Hej! Vad roligt att se dig igen! Eheeee, okej förlåt jag skojade bara...
    Jag är skithungrig, och pappa har typ nyss gjort någon slags förberedelse för maten så det luktar god mat i hela huset. Och alla vet nog hur frustrerande SÅNT är. Och jag tror ju dessutom inte heller att jag kommer få någon mat förrän om kanske två timmar. Pappa surrade nånting om att fixa glögg för en liten stund sedan men det verkar inte riktigt som att det kommer bli av? Jag måste verkligen äta någonting. Och jag har ju faktiskt fem lussebullar här hemma ;) Den du, Jonasson! :D Eller det kanske du också har i och för sig? :/ Om så är fallet blev det inte ens roligt längre...
    Uuuh, vi såg en så sjukt bra film igår! "Taken" hette den, handlade om en pappa som ska rädda sin dotter när hon blivit kidnappad. Alltså helt ärligt, ni som inte har sett den måste se den. Jag och Emma höll på att börja grina flera gånger, haha. Men det är bara för att vi är häftiga. Hur som helst, kan inte släppa hur spännande den var. Jag trodde verkligen att den skulle vara dålig (eftersom det var Emmas förslag... Haha nej förlåt :D), men jag brukar faktiskt ofta ha ganska svårt för thrillers, men aaaa... Slutsats: SE DEN!
   
Nu kom mamma in med en pepparkaka med mögelost på till mig, passade alldeles utmärkt det i och med att jag är heelt, helt utsvulten. Alltså, shit vad god den var.
    Men men, eftersom jag inte får någon glögg i det här huset så ska jag gå och fixa nånting annat att dricka nu. Jag kanske återkommer senare i kväll, ni kan ju hålla tummarna ;) Och nu är pepparkakan slut så jag ska nog ta en till sådan också.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! PUSS.
Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men värst var du var kaxig mot mig idag då! Haha, och nej jag har inga lussebullar :( Men pepparkakor!! Dock ingen mögelost för den har vi ätit upp :( Men det är så fruktansvärt gott att ha mögelost på pepparkakor :D

2008-11-08 @ 17:30:56
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Ja jag tyckte att du behövde någon som stod upp mot dig i dag ;) Ååh jag vet, det är helt fantastiskt! :D

2008-11-08 @ 19:07:35
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0