Hopplöst

Jag förstår bara inte biologin, det är rena grekiskan! Helt sjukt, jäkla membran och ribosomer och mesosomer och flageller! För att inte tala om alla plasmider och lysosomer och mitokondrier :) Hihi. Det här är verkligen mitt favoritämne. Uuuh, hur ska detta gå? Men ja, haha, jag börjar bli rätt van det här nu. Så jag tar det som det kommer.
    Var i princip bara det här jag ville få sagt, jag är ett hopplöst fall när det gäller naturämnena, totalt hopplöst. Men jag tror min familj och mina vänner älskar mig ändå, åtminstone är det vad de säger ;)

Nu ska jag återgå till studierna, hejsvejs.
    Sofie.


Kommentarer
Postat av: Jennie

JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ <3<3

I mina ögon är du wonderbar ;)

2008-11-11 @ 21:00:37
URL: http://jennniieeriksson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jennie: HIHI, tack gumman! Det värmer måste jag säga :) And right back at you, sötnos! :D <3<3

2008-11-11 @ 21:49:19
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0