Helg

Ja, det blev ju inget Umeå för mig i dag då. Av olika orsaker men ja, jag får ta det en annan helg. Väldigt tråkigt känns det dock för jag hade sett fram emot att träffa Emlan. Så nu blir jag ensam i kväll. Eller ensam och ensam, mamma och pappa är ju hemma men, det är typ samma sak. Tror det kommer bli en halvjobbig kväll faktiskt, i alla fall om den påminner ens litegrann om i lördags. Men vi får se :)
    Jag har ganska nyss kommit hem från skolan. Kände mig jättetaskig som åkte hem så tidigt fastän jag lovat Emma att jag skulle hålla henne sällskap under hennes lunch, innan jag åkte till Umeå. Förlåt :( Men om jag hade gjort det hade jag fått vänta på tvåbussen innan jag kunnat åka hem, då hade jag inte varit hemma förrän tre och jag klarade bara inte av att vistas på skolan, ville bara därifrån...
    Men har i alla fall pratat med Calle i dag då, var skönt att få ventilera lite. Han förstod mig precis, vilket kändes skönt, och nu vet han ju anledningen till vissa saker också. Och så diskuterade vi lite om ifall jag kanske ska gå och titta på språkkonsultlinjen då vi åker till Umeå ändå, han sa att han kunde följa med mig om jag inte ville gå själv. Så det ska jag fundera lite mer på :) Vore ju faktiskt roligt att få se lite hur den fungerar, om den nu har satt igång. Och just det, förresten så klarade jag biologiprovet, skönt!
    Jaja, nu tror jag att jag ska ta täcket och gå och sätta mig i tv-rummet och läsa lite, var ett bra tag sedan jag gjorde det nu. Så det är minsann på tiden! Ta hand om er, trevlig helg, PUSS!


Sofie.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag finns alltid här för dig Sofen, bara så du vet <3

2008-11-14 @ 14:11:33
Postat av: ammis

soffis, nu är det så att du är inte helt ensam om att vara ensam (ojda,där fick jag verkligen till det) hihi, min mor tar min hund, min far och all min mat och drar till duved skulle jag tro?

pössss<3<3<3

2008-11-14 @ 14:55:47
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Z

Kanon match i kramfors annars, Kramfors - IFK Nyland ;)

2008-11-14 @ 17:03:39
Postat av: Emma

Men Sofie! Det gjorde absolut ingenting :) Men du skulle ju vart med mig idag :( huhu! Men kan du SNÄLLA åka på festen i Ullånger imorgon??

2008-11-14 @ 19:14:47
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jennie: Tack gumman, du anar inte hur bra det känns <3



Ammis: Nej vi sitter nog lite i samma båt du och jag, vi får stötta varandra :D



Z: Men vem fasen är du, människa?!



Emma: Okej vilken tur :) Ja lite synd att det inte blev så :/ Jahaja är det fest i Ullånger? Har inte hört nånting jag, men vi tar det där på msn kanske ;) Om du bara kunde komma dit någon gång!

2008-11-14 @ 21:39:13
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Z

en hemlig beundrare, kan man säga ;)

2008-11-14 @ 22:09:13
Postat av: Sofie

Z: Haha men, ååh!

2008-11-14 @ 22:57:44
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Z

verkar vara en jobbig sådan :P

2008-11-14 @ 23:08:25
Postat av: Sofie

Z: Haha ja, minst sagt!

2008-11-15 @ 00:07:00
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Z

det var ju synd det, aja, ha så kul i ullånger får jag väl säga då :)

2008-11-15 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0