Bed time

Ja, nu har jag nyss tagit en dusch och tänkte krypa till kojs alldeles strax. Eller egentligen ligger jag redan i "kojset" (? :D), men syftade mer på att lägga mig och sova osv ;) Ska se några fler avsnitt av Vänner bara så att jag blir trött någon gång.
    I morgon kommer Olle Waller till våran skola! (Fråga Olle, för er som inte vet) Och det tycker jag ska bli dödsspännande. Eller a, jag har ju egentligen sett så himla många kändisar nu på senaste tiden så jag tycker inte att det är så märkvärdigt längre ;) Öööööhöhöhööö!  Eller haha, who am I kidding?! Jag tycker det är totally awesome att han kommer hit, för han är så söt :D Önskar att han vore min farfar (förlåt till farfar uppe i himlen) men tänk så mycket jag skulle vetat som barn då, och så hade jag kunnat undervisa på dagis. Haha, vore nånting det.
    Men nu ska jag gå och skriva en lapp till mamma, sedan se på vänner och sedan eventuellt sova. Så vi hörs i morgon gott folk, hoppas ni sover gott :) Förresten så blev mitt prov uppskjutet ännu en dag, så på torsdag ska jag göra det. PUSS på det och puss på er, hejsvejs!

Sofie.


Kommentarer
Postat av: Poffis

kojen* ;)

2008-11-13 @ 18:33:52
URL: http://poffis.blogspot.com
Postat av: Sofie

Poffis: Men hahaha, stick!

2008-11-13 @ 19:01:23
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0