Tröttsamt

Nu är Sofie Stattin less ska jag be att få tala om! Jag hade nu trott att Daniel och Emelie skulle komma hem i kväll, det är nämligen vad jag har fått höra. Men tydligen så kommer de inte hem förrän i morgon då de varit i Sundsvall? Och jag har liksom planerat hela min helg efter deras hemkomst. T.ex. så skulle jag aldrig tackat ja till att jobba i morgon om det inte vore för att de skulle komma hem. Då hade jag ju tackat nej så att jag kanske hade kunnat hitta på något med Emma i kväll eller så. Och nu är det tydligen fest i Kramfors, men jag kan såklart inte åka eftersom jag ska jobba i morgon. Och ja, jag skyller på Daniel och Emelie och deras förmåga att aldrig kunna planera någonting (Eller kanske bara mig, och min förmåga att alltid missuppfatta saker?).
    Nu har jag i alla fall tagit hem en film, för det är vad min kväll kommer få bestå av, film och vänner. Kommer säkert bli skitkul, med min huvudvärk och allt. Jag har tagit en alvedon men den tycks inte vilja släppa... Äh, hejdå.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0