Superhög mysfaktor

Nu har jag städat och fixat på mitt rum, och så har jag gjort så att jag har ljus, eller alltså inte ljus, men en ljusslinga, i bokhyllan också. Skitmysigt och fint blev det! Plus att mamma bytte gardiner här om dagen i mitt rum. Det som ser lite dumt ut är att jag har både en stjärna och två vanliga lampor i fönstret, men jag har som inte så många andra lampor i mitt rum så jag kan inte bara ha en stjärna. Och en stjärna vill jag ha, så då fick det bli en liten kompromiss.
    I morgon efter skolan ska jag först åka och sola igen, sedan ska jag och mamma åka på Möbel- Hemkultur och titta efter en golvlampa till mitt rum, sedan ska vi åka till Dollar Store där jag ska fixa lite grejs till mitt Ammis-altare ;) Eller ja, det är väl inte direkt något altare. Men jag ska göra en jättefin plats till hennes ros, den som jag fick då jag fyllde år <3
    En sak jag däremot inte gjort i kväll, det är att plugga miljökunskap. Jag har liksom inte riktigt haft tid (a). Jag har haft fullt upp med att göra mysigt så att Emma ska trivas här på fredag! :D Vi blir alldeles ensamma även på fredagkväll så då ska vi mysa framför IDOL precis som nu i fredags, hihi. Sedan på lördag blir det ju då lite fest ;) Haha, spännande ska det bli. Men det går säkert bra!
    Nej men nu tror jag nog faktiskt att jag verkligen måste ta tag i miljökunskapen, så vi får höras mer sedan eller så. Take care y'all!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

soffis, du får lova att knäppa ett kort på ammis-altaret när du är klar:D



pusss

2008-12-03 @ 15:59:44
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Mr. Johan

Tror du det kommer vara lika fint efter lördagkväll :P?

2008-12-03 @ 18:14:09
Postat av: Sofie

Ammis: Ja jag lovar att jag ska göra det :D Alldeles strax faktiskt! Hihi. PUSS!



Mr. Johan: Nja det kan hända att det kanske inte kommer se lika fint ut då men det går väl att städa och sånt ;)

2008-12-03 @ 18:54:29
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0