Besök på ICA Kvantum

Nästan nyss hemkommen från jobbet nu. Helt sjukt tråkig dag! Hatar egentligen att jobba på söndagar. Hur lite folk som helst och i princip inga varor att plocka upp. Det finns med andra ord verkligen ingenting att göra. Men jag stod ut mina fyra timmar, haha. Lider verkligen med de som måste vara där längre. Hur som helst så när jag slutat kom pappa och hämtade mig och så handlade vi lite. Sedan åkte vi till Kvantum. Haha ja ni hörde rätt, jag var på ICA Kvantum, men det var verkligen bara för att jag skulle köpa nudlar. Och så blev det en juice. Men i alla fall, det roliga var, att pappa och jag skämdes skitmycket när vi stod och la upp ungefär 20 paket nudlar på bandet (vi passar på att ladda upp när vi väl är där eftersom vi aldrig handlar där annars), haha och sedan fungerade inte mammas kort som pappa skulle betala med! Så inte nog med att han köpte "en helvetes massa nudlar" som han sa, han hade inte råd med dem heller ;) På Kvantum dessutom! Haha, det tyckte jag var otroligt roligt faktiskt. Och Pappa också tror jag, innerst inne alltså ;)
    Men nu sitter jag här och väntar på mat. Fast egentligen skulle jag vilja knapra på mitt naturgodis, hihi. Men så blir det icke! Inget godis före maten säger de ju. Och sedan ska jag plugga... Naturkunskap, historia och psykologi - alla tre lika akuta. Känns väldigt bra, och väldigt Sofie-Stattin-aktigt. Men det är bara att bita ihop. Jag har satt mig här själv :)
    Nu ska jag titta lite på Vänner tror jag, för det har jag inte gjort på flera, flera hundra dagar och jag saknar dem något så kopiöst så ni kan inte begripa! ;) Men hoppas att alla har haft en bra söndag och även får en fin kväll.



Sofie.
Förresten, en sak till, nu får jag igen för att jag inte kände någon söndagsångest förra veckan. Den slår tillbaka gånger tusen miljoner i kväll, yes box!


Kommentarer
Postat av: amanda

men sofen, jag har ingen söndagsångest idag heller;o

2008-12-14 @ 19:30:11
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

amanda: Men Ammis, du kanske börja gå mot ljusare tider då jag bara går mot mörkare? :O

2008-12-14 @ 20:12:15
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0